Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
My Life Story :')
30 June 2012 @ 8:49 AM | 0 Comment [s]

Hi Assalamualaikum. Dah lama saya tak updated blog kan. And this the last time before saya menghadapi PMR. Saya dah lepaskan semua yang saya ada termasuk orang yang saya fikir akan jadi milik saya. Kenapa selama ni saya terlalu buta dengan dunia. Betul cakap orang, apa pun yang terjadi family kitalah yang selalu di sisi. Harini ayah saya balik rumah. Walaupun saya sedih, saya rasa mereka semua dekat sangat dengan saya. Kisah hidup saya sama macam kawan baik saya. Nuren Natasha Maulat Nasri. Dia cintakan seorang lelaki nama dia Aiman. Tapi diorang dah clash tahun lepas. Tapi Nuren tetap menanti Aiman walaupun dah berapa orang lelaki try tackle dia. Nuren seorang yang penyabar. Saya yakin kalau Nuren boleh saya pun boleh ;') Anw anniversary diorang Khamis lepas 28th June 2010. Walaupun dah clash, Nuren tetap ingat tarikh dia tapi time tuh hari sukantara. Nuren menangis sebab Aiman tak ingat Nuren setiap sudut. Pity on her. Sorry saya meleweh pasal kawan saya. Tapi saya tahu saya seorang yang kuat. Its better to be myself. Saya yang dulu seorang yang kasar, kuat, tsk menangis. Tapi sekarang saya dah tipu diri sendiri. Saya tak lembut macam orang luar pandang. Hakikatnya saya mempunyai banyak sikap negatif. Itulah saya. Tapi sekarang saya dah wake up. Tahun ni saya nak hadapi PMR. Saya harap sangat dapat result yang baik & dapat pergi jauh supaya sikit demi sedikit dapat melupakan pasal dia. Awak yang tengah baca, tolong bacakan ni " YA ALLAH YA TUHANKAN, PEROLEHKANLAH SHARIFAH MAISARAH HANAN BTE SYED HASSAN KEPUTUSAN YANG CEMERLANG YA ALLAH DI DALAM SETIAP PEPERIKSAAN YANG AKAN DIJALANINYA.SEMOGA DIA MENJADI SEORANG YANG BERJAYA " Amiin. Thanks awak. gebbai. Assalamualaikum xx

Lots Of Love,
Sharifah Maisarah Hanan.


Older Post | Newer Post
Princess of this blog



Hello sunshine.Name given was Sharifah Maisarah Hanan by a marriage couples.Born on 15 April 1997. I have big exam next year (2014) . Wish me luck :)
Twitter : @MyyElmoHudson

Diary About Me Story Friends

Daisypath Anniversary tickers


I Miss You